Zoeken rond je postcode

Orthodontische Praktijk H.T. Paping

5.3 / 10.0
(5 stemmen)
Spoorhaag 7
3993AA Houten
Nederland

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0306377422
52.0402565.165519
5 2.6752136752137 36 5.3
Gemiddelde waardering uit 5 stemmen

Reviews

Plaats een review
|
wel tevreden
Ik herken de verhalen niet. Altijd vriendelijk behandeld, communicatie over afspraken duidelijk, behandelplan, kosten en alternatieven duidelijk uitgelegd en ook nagekomen. Wel eerlijk gezegd als de beugel niet goed genoeg was gedragen. Het duurde uiteindelijk zelfs korter dan voorspeld.
Duidelijk, geen poespas. Hij is een perfectionist en wil het beste resultaat.
Dhr. Paping is formeel geen orthodontist volgens het BIG register. Hij is wel gespecialiseerd tandarts. Bij andere tandartsen en orthodontisten staat hij wel goed aangeschreven.
Waardering:
4.0 8.0
|
Zoek maar iemand anders als je duidelijkheid wil omtrent je behandeling.
Na 1 jaar langer in behandeling te zijn geweest bij Ppaing dan voorspeld was, begon ik te vragen hoe lang het dan nog zou gaan duren. Ik begrijp namelijk ook wel dat bij groeiende pubers het moeilijk is om dat soort voorspellingen accuraat te maken. Na lang te moeten doorvragen is mij uiteindelijk verteld dat de behandeling nog eens 18 maanden langer zouden gaan duren. Daarop ben ik gestopt met de slotjesbeugel en heb ik ook zo'n 'niet aansprakelijk'-vlotje moeten ondertekenen. Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van, mijn gebit is mooi geworden. De heer Paping is zeker geen domme orthodontist, maar zou best wat bijscholing mogen hebben wat betreft communicatie en klantvriendelijkheid. De algemene beoordeling van zijn praktijk is overigens zeker niet slecht.
Mijn gebit ziet er goed uit.
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
Kabalttim@gmail.com
Herkenbaar al die negatieve reacties op deze praktijk. Zowel de assistenten als de heer Paping zijn niet netjes tegenover kun klanten
Heel herkenbaar wat ik allemaal lees op deze pagina, dat Marcel Paping niet vriendelijk en onbeschoft tegenover zijn klanten is, is onderhand wel bekend, ik kan me dan ook volledig vinden in het feit dat de heer Paping niet vies is van geld, hij is onduidelijk over hoe lang de beugel nog gedragen moet worden. Ik vroeg een keer hoe lang ik hem nog moest, toen lieten zij mij zien in de computer dat ik op zeven van de vierentwintig maanden zat, toen ik dat later nog een keer vroeg wisten ze ineens niet meer hoe lang het nog zou gaan duren totdat de beugel eruit gaat, toen ik de vrouwelijke orthondiste duidelijk maakte dat ik het een vaag verhaal vind waarom het nu ineens niet duidelijk is wanneer de beugel eruit mag, kreeg de orthodontiste het duidelijk heet onder haar voeten, ze liet me niet uitpraten en verstoorde mijn toespraak door keihard 'nee!' Te roepen, de feiten dat het niet zo verloopt als hoe het hoort te lopen werden haar duidelijk te veel, ze verliet schreeuwend de behandelingsetage en haalde zoals gewoonlijk de heer Paping er weer bij aangezien hij verbaal sterker is, toen ik hem het verhaal uitlegde had hij daar ook niets op te zeggen en liet de behandeling voortzetten. De makkelijke babbel van de heer Paping is een uitkomst voor zijn praktijk, een negatief persoon maar weet ook op de goede momenten zijn klanten te paaien, zo weet hij zijn klanten goed te manipuleren. Wat mij is opgevallen is dat er altijd gevraagd wordt of ik mijn elastieken goed heb gedragen vóór dat de behandeling begint, ik draag de elastieken nooit, maar als ik zeg dat ik ze goed gedragen heb vinden zin het ook goed. Ik ben ook vaker getuigen geweest van het schreeuwen tegen klanten, met name tegen kinderen. Ieder kind moet haast een blokbeugel, wel apart dat iedereen een te smalle kaak heeft om de tanden mooi recht te krijgen. Toen ik besloot mijn beugel er eerder uit te laten halen (wegens vage verhalen van de heer Paping en zijn assistenten over het elastiekgebruik)waren ze duidelijk geïrriteerd. aangezien er vaak dezelfde dingen over de heer Paping gezegd worden denk ik dat hier ook wel iets in zit.
Waardering:
1.0 2.0
|
Kabalttim@gmail.com
Heel herkenbaar wat ik allemaal lees op deze pagina, dat Marcel Paping niet vriendelijk en onbeschoft tegenover zijn klanten is, is onderhand wel bekend, ik kan me dan ook volledig vinden in het feit dat de heer Paping niet vies is van geld, hij is onduidelijk over hoe lang de beugel nog gedragen moet worden. Ik vroeg een keer hoe lang ik hem nog moest, toen lieten zij mij zien in de computer dat ik op zeven van de vierentwintig maanden zat, toen ik dat later nog een keer vroeg wisten ze ineens niet meer hoe lang het nog zou gaan duren totdat de beugel eruit gaat, toen ik de vrouwelijke orthondiste duidelijk maakte dat ik het een vaag verhaal vind waarom het nu ineens niet duidelijk is wanneer de beugel eruit mag, kreeg de orthodontiste het duidelijk heet onder haar voeten, ze liet me niet uitpraten en verstoorde mijn toespraak door keihard 'nee!' Te roepen, de feiten dat het niet zo verloopt als hoe het hoort te lopen werden haar duidelijk te veel, ze verliet schreeuwend de behandelingsetage en haalde zoals gewoonlijk de heer Paping er weer bij aangezien hij verbaal sterker is, toen ik hem het verhaal uitlegde had hij daar ook niets op te zeggen en liet de behandeling voortzetten. De makkelijke babbel van de heer Paping is een uitkomst voor zijn praktijk, een negatief persoon maar weet ook op de goede momenten zijn klanten te paaien, zo weet hij zijn klanten goed te manipuleren. Wat mij is opgevallen is dat er altijd gevraagd wordt of ik mijn elastieken goed heb gedragen vóór dat de behandeling begint, ik draag de elastieken nooit, maar als ik zeg dat ik ze goed gedragen heb vinden zin het ook goed. Ik ben ook vaker getuigen geweest van het schreeuwen tegen klanten, met name tegen kinderen. Ieder kind moet haast een blokbeugel, wel apart dat iedereen een te smalle kaak heeft om de tanden mooi recht te krijgen. Toen ik besloot mijn beugel er eerder uit te laten halen (wegens vage verhalen van de heer Paping en zijn assistenten over het elastiekgebruik)waren ze duidelijk geïrriteerd. aangezien er vaak dezelfde dingen over de heer Paping gezegd worden denk ik dat hier ook wel iets in zit.
Zie beschrijving
Waardering:
1.0 2.0
|
Eindeloos lange behandeling
Zelfs na 4,5 jaar onder behandeling te zijn geweest kon orthodontist Paping nog niet aangeven op welke termijn de behandeling afgelopen zou zijn. Toen ik navroeg wat in zijn statistieken de vooruitgang was de laatste 12 maanden, was het antwoord dat dat zo niet werd bijgehouden. Kortom, deze man kan je *maanden* langer aan het lijntje houden dan nodig is, zonder dat hij vanuit de behandelhistorie dit cijfermatig kan aantonen. Pas dus op (financieel) met deze orthodontist: als je bij je tandartsverzekering al aan de maximale vergoeding zit kun je het laatste 1 a anderhalf jaar alles zelf uit je eigen zak dokken. Als klap op de vuurpijl laat Paping je dan ook nog een verklaring tekenen dat "het resultaat niet maximaal is" om dat je "vroegtijdig" de behandeling bent gestopt. En dat na 4,5 jaar goede klant te zijn geweest: bah! bah! en nog eens: bah!
Kwaliteit lijkt ok, maar wordt duur betaald door te lange behandelperiode
Onredelijke orthodontist. Slechte communicatie.
Waardering:
1.0 2.0
|
Blijf kritisch! Ookal ben je pas 12!
Lang een beugel gehad, een jaar uitstel door een verkeerde diagnose (er zou een tand in m'n gehemelte zitten, foto's zouden dat bevestigd hebben, dit bleek op de stoel bij de kaakchirurg op moment van de operatie toch niet het geval te zijn. Uiteindelijk Papieren moeten ondertekenen dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was dat de beugel er 'vroegtijdig' (2 jaar langer dan gepland) uit werd gehaald. Ik kreeg het gevoel dat ik op het laatst gewoon uit werd gemolken.
Lieve assistentes. ervaringen bij hem hebben mij zeer kritisch gemaakt en geleerd dat je mensen niet zomaar moet geloven puur omdat ze ervoor gestudeerd hebben en zogezegd expert zijn.
Verkeerde diagnose, erg negatief persoon, was onaardig en werd snel boos.
Waardering:
1.0 2.0
|
zeer verbaasd over deze praktijk
Ik ben sinds kort verhuisd en mijn spalken is (weer) los. Ik vroeg ze of ik een afspraak kon maken om het spalken weer vast re plakken maar het antwoord was nee. Ik moest maar naar mijn orthodontist rijden in mijn oude woonplaats of een tandarts zoeken die dit wil en kan oplossen. Ongelooflijk. Ik ben vaker verhuisd en van orthodontist veranderd maar zo "klantvriendelijk" ben ik nog nooit geholpen. Ik ga dit onthouden voor als mijn kinderen ooit een beugel moeten want dan zal ik zeker ook naar mijn oude orthodontist gaan!
Niks
Mij niet willen helpen.
Waardering:
1.0 2.0
|
super leuk
alle verhalen die ik hier lees vallen reuze mee, natuurlijk is ie soms streng maar dat doet ie heus alleen om jezelf daar mee te helpen. mijn blok beugel is nu 2 dagen geleden doormidden gebroken, gelukkig zou ik al bijna slotjes krijgen
Waardering:
5.0 10.0
|
Professioneel en duidelijk
Ik loop inmiddels een half jaar bij deze orthodontist, en lees nu pas de berichten op deze site. Ik ben dus geheel onbevooroordeeld bij dhr Paping begonnen. Natuurlijk, ook ik herken dat deze man soms wat kortaf is, en er geen doekjes om windt. Maar volgens mij is hij (en zijn assistentes) er om gedegen en met ervaring voor vele jaren een goed product af te leveren, en niet een soort vriendelijke psychiater rol te vervullen. Als je zelf niet je best doet met de beugel (schoonmaken etc) dan krijg je dat meteen te horen. Dat is geen onvriendelijkheid - dat is blijkbaar ervaring.
Duidelijk, ter zake, vakkundig. Heel handig dat je meteen reminders krijgt op je mobiel.
Een beugel is geen pretje, dus laten we daar nou maar aan wennen.
Waardering:
5.0 10.0
|
;-)
wat een goede orthodontist met een wisselend humeur... maar een en al lof voor de hard werkende assistentes/mondhygiënistes (vooral in kamer 3..?!!)altijd de kinderen een goed gevoel geven en een voortreffelijke uitleg bij iedere behandeling.
de medewerkers
de duidelijk aanwezige sfeer van het 'mannelijk persoon'- maar goed hij heeft kennis van zaken
Waardering:
4.0 8.0
|
Beroerde cliënt benadering
Dhr. Paping hadden wij, ondanks slechte reviews, het voordeel van de twijfel gegeven. In het kader van Zorg nabij in je eigen woonplaats, kozen we voor dhr. Paping. Op advies van andere ouders ging ik elk bezoek mee met onze zoon, zodat ik tijdens eventueel onvriendelijk gedrag mijn ouderrol op kon pakken. Dhr. Paping bleef meestal met de rug naar ons toe gekeerd zitten en hij groette veelal niet eens. Ik geef graag een hand en maak oogcontact, basic omgangsnormen, zeker in de cliënt - zorgverleners relatie, maar dhr. Paping gaf te kennen dat hij niet de hele dag handen gaat schudden...(???) Ons laatste bezoek liep uit op een fiasco. Ik zal de details hier niet vermelden maar ik stond trillend buiten. Ik ben uitgescholden en mijn zoon had pijn door te ruwe behandeling. Ik zet daar nooit meer een voet over de drempel. Eigenlijk moet deze man eens een visitatie krijgen van de zorgverzekeraar...
Technisch in orde. Hij is goed met beugels, niet met mensen..
Onvriendelijk onbeschoft Bedreigend
Waardering:
1.0 2.0
|
VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!! Paping doet mensen pijn
Hoi, ik ben een meisje van twaalf jaar. Toen ik 10 of 11 was moest ik een beugel ivm mijn overbeet. Ik ging dus samen met mijn moeder naar Paping om te happen. Volgens hem had ik vreselijk vieze tanden, hij deed iets (geen idee wat) in mijn mond, stuk of 5 druppels ofzo. Veel te veel want in de gebruiksaanwijzing stond: maximaal 2 druppels! Lekkere eerste indruk. Nou, toen mocht ik mijn beugel op komen halen, zag er vreselijk tegen op door mijn eerste indruk. Ik ben trouwens nooit alleen naar hem toe geweest, ik was bang voor hem. Ik moest bijna altijd huilen van te voren of na afloop, zó erg zag ik er tegen op! Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn beugel eerst echt slecht droeg, dat was zo. Altijd als ik naar hem toe ging wreef hij het er goed in dat ik hem zo slecht droeg! Hij was ook altijd erg hardhandig (zacht uitgedrukt)... Eerlijk gezegd: soms deed hij me zelfs pijn. Hij deed totaal niet voorzichtig! Later ging ik mijn beugel wél goed dragen. Ik ging dan ook met weer een beetje zelfvertrouwen naar die Paping. Dit keer zou hij gewoon niet zeggen hoe slecht ik hem weer gedragen had en dat ik hem meer moest dragen. Natuurlijk moet een ortho kunnen zeggen dat je hem meer moet dragen, mij hij kon het zo zeggen dat je er gewoon verdrietig van werd. Toen ik dus aan de beurt was ging ik dus met wat meer zekerheid de kamer binnen. Hij keek naar mijn mond, ik was amper vooruit gegaan! Terwijl ik hem zó goed had gedragen!!! Het was gewoon absurd, ik en mijn moeder waren hartstikke verbaasd. Mijn moeder vroeg dan ook hoe het toch kon, ik had mijn beugel juist zo goed gedragen. Mijn moeder vroeg dit hartstikke vriendelijk, ze was gewoon echt benieuwd. Blijkbaar vatte hij dit anders op en werd hij hartstikke boos! Ik schrok enorm en moest dan ook echt huilen terwijl ik daar op die stoel zat. Hij zei dat de wachtkamer VOL kinderen zat die hun beugel fantastisch droegen, en dat hij er niks aan kon doen. Ondertussen was een van de andere ortho's (een vrouw) wezen kijken omdat ze mij hoorde huilen. Ik weet gewoon zeker dat die vrouwen die daar werken gewoon bang voor die man zijn!! Hij is gewoon vreselijk... Nou, dit was voor ons écht de druppel. We zijn daar weggegaan, en nooit meer een nieuwe afspraak gemaakt. We wilden naar de ortho gaan in Nieuwegein. Ondertussen wilde ik mijn beugel van Paping nog wel dragen, het zou immers nog even duren voordat ik in Nieuwegein terecht kon. Mijn beugel ging op een keer gewoon stuk! Het onderste gedeelte liet los, van de ijzeren draadjes kreeg ik allemaal schilfertjes in mijn mond! Toen ik in Nieuwegein terecht kon, was ik gewoon verbaasd hoe goed ze de dingen uit legden en hoe aardig ze waren. Verbaasd... Verbaasd hoe aardig ze waren! In Nieuwegein vertelde mijn nieuwe ortho dat de beugels van houten al ouderwetser waren dan die uit Nieuwegein. We hebben in Nieuwegein opgemeten hoe groot mijn overbeet nog was. Ik had nog 7 mm. Ik ben dus in een jaar tijd met de beugel uit houten 3 mm vooruit gegaan. Toen ik de volgende maand weer terug kwam naar Nieuwegein voor controle was ik 3 mm vooruit gegaan. 3 mm, waar ik in houten een heel jaar over had gedaan!!! Nu heb ik slotjes, wat heel goed gaat. Ze doen alles heel zorgvuldig. Nu ik in Nieuwegein zit ben ik daar heel blij over. Ik ben nooit zenuwachtig en ik zie er nooit tegen op! Ik heb geen moment spijt gehad dat we daar nu zijn. Veel klasgenoten van mij zitten wel nog in houten bij die vreselijke Paping. Ook zij mogen hem voor geen meter. Bij een klasgenoot van mijn broer had hij er zo 4 kiezen uit getrokken. Waarom? Ze zaten in de weg volgens hem. Dat kan toch niet!! Dat mag hij ook geen eens want hij is geen tandarts!!!! Hij trok ze trouwens in een periode waarin je op de basisschool veel toetsen moet maken. Ook bij veel kinderen uit mijn klas doet hij dit. Hij trekt of duwt ze er gewoon uit! Of ze moeten hem er zelf uit duwen van hem! Terwijl ze niet eens los zitten. laatst kwam een klasgenoot terug van de ortho met heel veel pijn, ze moest zelf haar niet losse tand er uit duwen! Hij overlegt trouwens ook niet met de ouders voordat hij de tanden of kiezen er uit trekt. Bij al de kinderen die ik ken waar dit is gebeurt waren de ouders er niet bij en wisten ze er niks van.. Wat een vreselijke man is die Paping! Ik kan hem niet uitstaan! Ik kan iedereen afraden om in houten naar de ortho te gaan. En ik kan iedereen AANRADEN om naar Nieuwegein te gaan.
-doet pijn -is onaardig -trekt kiezen of duwt ze er uit -ik was bang voor hem -zag er altijd tegen op om er heen te gaan -moest huilen als ik moest of was geweest -werd kwaad nadat mijn moeder iets vroeg ik kan zo nog wel even doorgaan!!!!
Waardering:
1.0 2.0
|
Vriendelijke orthodontisten, onbeschofte eigenaar
De orthodontisten zijn erg vriendelijk.
Orthodontisten zijn niet allemaal even goed. Mijn mondhygiënist verbaasd zich er nog steeds over hoe slordig mijn spalkjes gelijmd zijn. Daarnaast is de eigenaar zeer onvriendelijk, ongeduldig en onbeschoft. Tijdens het eerste gesprek is hij nog erg vriendelijk, maar daarna verandert hij al snel. Heb zelf al een aantal keer huilende kinderen de praktijk uit zien komen. Ik ging vroeger zelf ook altijd met angst naar de orthodontist vanwege deze eigenaar.
Waardering:
1.0 2.0
|
Teleurstellend
Na goede ervaringen te hebben met mijn 2 oudste kinderen was ik in de veronderstelling dat ik met mijn 3e kind daar ook weer prima geholpen zou worden. Het werd helaas een grote teleurstelling: Net als bij mijn oudste kind brak ook bij mijn jongste kind op gegeven moment – buiten haar schuld - de blokbeugel in 2 stukken in haar mond. Bij mijn oudste dochter werd dat destijds netjes geregeld, bij mijn jongste dochter werd ik medisch en financieel het spreekwoordelijke “bos” in gestuurd. Dus zelfs als goede klant kun je bij deze orthodontist van de koude kermis thuiskomen.
Vaktechnisch: oke
- communicatief kan het allemaal veel beter - garantie/coulance: geheel onverwacht word je als goede klant het spreekwoordelijke "bos" ingestuurd.
Waardering:
1.0 2.0
|
Zeer tevreden
Prima. Ga als moeder altijd mee en vraag zelf hoe of wat. Krijg prima uitleg, krijg alle tijd.
Geen nonsens, weet precies of de kids wel of niet hun beugel netjes hebben gedragen. En dat laat hij dan merken ook!
Hij zegt waar het op staat.
Waardering:
5.0 10.0
|
Zeer tevreden
Mijn zoon is, ondanks de soms zeer kritische recensies, naar de orthodontie praktijk van de heer Paping gegaan. Het intakegesprek was prima. Hij nam ruimschoots de tijd om ons uit te leggen wat ons te wachten staat. Na de intake, konden er meteen foto’s gemaakt worden. Daarop volgde een tweede gesprek. Ons werd medegedeeld, dat mijn zoon ongeveer 2 jaar lang een beugel zal moeten dragen. Mocht het gewenste resultaat eerder behaald zijn, zal hij korter een beugel dragen. Mocht het gewenste effect niet na twee jaar behaald zijn, dan is ons ook medegedeeld, dat het langer dat twee jaar gaat duren. De heer Paping lijkt als eindresultaat voor een 10 te willen gaan. Hij komt kritisch en perfectionistisch op ons over! Daar is volgens ons niets mis mee. Hij verwacht van zijn klanten daarom ook dat zij hun gebit tijdens de behandelperiode goed onderhouden. Doet men dit niet, dan krijg je dat ook duidelijk van hem te horen! Veelal zullen wij contact hebben met de assistentes. Ik kan niet anders zeggen dat de dames allemaal zeer vriendelijk zijn! Ondanks de kritische recensies, zijn wij tot op heden heel tevreden!
Paping lijkt perfectionistisch. Via de mail krijg je een afspraakbevestiging en een herinnering toegestuurd. Zeer vriendelijke assistentes!
Waardering:
4.0 8.0
|
bagger
Zeer slechte orthodontiepraktijk.
Die zijn op deze praktijk absoluut niet van toepassing.
-Stuurt voor onnodige dingen belachelijke prijzen. -Is erg hardhandig. -Praat onbeschoft en neemt geen van zijn klanten serieus.
Waardering:
1.0 2.0
|
Waar-de-loos!
Wat een waardeloze orthodontist is dit zeg! Tijdens de intake is mij toegezegt dat ik ongeveer 2 jaar bezig zou zijn. Inmiddels bijna 4 jaar verder heb ik nog steeds mijn beugel. Elke maand krijg ik weer hetzelfde te horen. Dit moet nog een stukje naar links, je hebt nog een overbeet enz enz. En vooral, draag je je elastieken wel goed? Ja ik draag ze goed! En nee, nooit krijg ik te horen het is te zien. Altijd mankeert er weer iets anders aan. En dan als antwoord krijgen dat ik altijd zelf mag kiezen wanneer mijn beugel eruit mag. Ja dat begrijp ik, maar dan is het mijn eigen schuld als het niet goed staat! Het het gevoel dat ik voor jan lul in die stoel lig elke maand. Maar in factureren zijn ze goed!!! Waardeloze orthodontist!
Gratis tandenborstel, daar blijft het ook bij!
Het overige!!
Waardering:
1.0 2.0
|
verschrikkelijke man
Geen enkele uitleg over behandeling, assistente zegt slotjes, komt met een blokbeugel, zegt we daarin hebben toegestemd, zeer onbeschofte benadering.
Waardering:
1.0 2.0
|
Hork van de bovenste plank
Mijn 2 kinderen zijn een jaar bij Paping in behandeling geweest. Hij is een schrik voor kinderen. Scheldt ze uit, gaat tekeer, alleen maar een negatieve benadering, en gaat zelfs hardhandig met ze om. De laatste keer was hij zo kwaad dat hij de blokbeugel met geweld in het gebit van mijn zoontje duwde. Kinderen zijn bang om naar hem toe te gaan. Uiteindelijk zijn we gestopt bij hem, omdat er ook geen vooruitgang in zat, maar als belangrijkste reden zijn gedrag naar kinderen (en ook ouders, maar daar trek ik me niets van aan). We zitten nu met veel plezier bij een ortho praktijk in Nieuwegein.
De schrik voor kinderen.
Waardering:
1.0 2.0
|
duurt lang
gratis tandenborstel
ik vind het te lang duren ik loop al 3 jaar met mijn sloyjes beugel en ik wil dat die er uit gaat u laat steeds langer lopen
Waardering:
1.0 2.0
|
Schandalige behandeling
praktijk Paping lucasbolwerk utrecht
Er zijn meer orthodontie praktijken in Utrecht
Zeer onbeschofte en kleinerende communicatie naar ouders en kinderen. Helaas zijn de assistentes ook niet aardig in Utrecht. Ik heb nog geen vriendelijk goedendag gehoord. Schreeuwen tegen de kinderen dat ze hun mond open moeten doen en vertellen niet wat er gaat gebeuren. Roddelen over kinderen die net weg zijn, waar andere kinderen en ouders nog bij zijn. Paping is ook geen lid van de vereniging van Orthodontisten. Dure rekeningen voor...??? Er wordt ook niet geïnvesteerd in de praktijkruimte. Het is oud en vies. Ik stap over naar een andere praktijk!
Waardering:
1.0 2.0
|
Klachten
Kinderen hebben geen zin om er heen te gaan
Gratis tandenborstel
Orthodontist paning is zeer ontevreden iedereen krijgt een blokbeugel hij geeft alleen maar kritiek en somige kinderen gevreest om er heen te gaan.mhij stamt op de vloer en de eerste keer is ie veel aardiger om geld tekrijgen de behandelingen zijn kort en kosten super veel geld
Waardering:
1.0 2.0
|
Afschuwelijk!
Ik loop al 3 jaar rond bij deze orthodiontist.
gratis tandenborstels, en gelegenheid om te poetsen.
Als je binnenkomt, is Paping niet zo vriendelijk om je gedag te zeggen. Lange wachttijden voor je aan de beurt bent, en als je dan eindelijk aan de beurt bent, kijkt hij nors en geirriteerd, en'beveelt' je om gelijk in de stoel te gaan liggen. hij kijkt en is meteen klaar. Toen ik met een vlinderbeugel liep, bleek dat ik er 2 maanden te lang mee heb gelopen, alleen maar om het geld! afzetterij! hij geeft nooit een compliment over hoe je de beugel draagt. altijd heeft hij wel een puntje kritiek. elke keer weer onvriendelijk, maar als mijn moeder of vader meeging, gedroeg hij zich ineens wel! ik vond en vind het verschikkelijk om er naartoe te gaan. als ik eind december slotjes krijg, wil ik overstappen naar een andere orthodontist, die eerlijk en oprecht is tegenover zijn of haar patiënten.
Waardering:
1.0 2.0
|
Onbeschoft!
DHr Paping in onbeschoft en ronduit respectloos naar zijn klanten ( kinderen) en de ouders. Hij kijkt je niet aan tijdens het gesprek en kan duidelijk niet tegen kritiek, kleineerd in zijn cummunicatie ( dit mevrouwtje moet haar mond houden) Een orthodondist die zich best een smag verdiepen in zijn communicatieve vaardigheden!
Waardering:
2.0 4.0
|
goed bevallen
alle horrorverhalen vielen uiteindelijk mee!
Duur van de behandeling vooraf duidelijk op papier Behandeling ging veel sneller dan verwacht (10 maanden sneller) Goed resultaat Dhr Paping is kort van stof, maar verder echt geen boeman Zeer vriendelijke assistentes Reminder via de mail Makkelijk om afspraak te maken of te verzetten
Dhr Paping kan misschien iets meer de tijd nemen om dingen uit te leggen en volgbaar te zijn.
Waardering:
4.0 8.0
|
Zeer tevreden
Zeer vakbekwame orthodontist, legt alles goed uit,professioneel, ook duidelijk over de tarieven.(Vaste landelijke tarieven overigens). Hij is heel aardig tegen mijn dochter en zo ook het andere personeel. Mijn dochter heeft een lastig probleem, maar ik heb alle vertrouwen dat het hier gaat goedkomen.
goed georganiseerde praktijk, vriendelijke mensen.Professionele behandeling door ervaren orthodontist.
Waardering:
5.0 10.0
|
waardeloos
Mijn dochter blijkt al maanden met de verkeerde beugel te lopen. Ik heb al een paar keer gevraagt naar de vorderingen elke keer kwam een uitleg maar ik ben geen orto en ik mag aannemen dat ze weten waar ze mee bezig zijn.Na nog geen verbetering hadden ze bedacht dat het de schuld van mijn dochter was.Paping was erg onbeschoft en omdat ik mezelf heb ingehouden omdat mijn dochter erbij was is dit niet op een grote ruzie uitgelopen.We zijn naar een andere ortho geweest voor een second opinion.Ik heb deze niet verteld waar we vandaan kwamen en wat mijn vermoedens waren.Na het onderzoek kwam hij met de conclusie dat de beugel die ze had niets voor haar gebit zou doen .Daarom zagen wij dus geen vorderingen.Ik ga nu een klacht indienen en probeer het geld terug te krijgen aangezien we nu bij een andere ortho opnieuw moeten beginnen.
Waardering:
1.0 2.0
|
Klant is duidelijk geen koning hier
Voor de zoveelste keer als een voetveeg behandeld door koning, keizer Paping. Misschien wordt het tijd voor een 2e praktijk voor orthondonthie in Houten. Als je wat aan meneer vraagt vind hij het geenszins nodig om je op een fatsoenlijke manier antwoord te geven,sterker nog hij kijkt je niet eens aan. En ja ik kreeg ook als antwoord teken maar om de beugel te verwijderen op mijn vraag hoe lang het nog ging duren. Erg netjes om je klanten (lees donateurs) zo te behandelen. Waar hebben we dit aan verdiend? Ik ga nu op zoek naar een ortho buiten Houten die hopelijk de behandeling over kan nemen
Zijn medewerkers die ik niet benijd met zo'n werkgever
Onbeschofte manier van behandelen. Je ziet de heer Paping alleen in het begin als het met geld te maken heeft. Tip voor al dat geld wat binnen komt mag hij wel een investering in zich zelf doen: cursus klantvriendelijkheid gaan volgen
Waardering:
2.0 4.0
|
zeer tevreden
ook wij hadden inderdaad verhalen gehoort over de praktijk ik moet eerlijk zeggen wij lopen nu al een paar maanden bij de praktijk en wij hebben nog geen grote mond gehad tot nu toe worden we steeds goed geholpen kijk mijn dochter kreeg wel een standje omdat ze ontstoken tandvlees had ja dat is haar eigen schuld dan moet ze maar beter poetsen maar ik moet heel eerlijk bekennen dat wij zeer tevreden zijn over dhr paping en de andere mensen ook die er werken kijk soms heb ik wel als we binnen komen het gevoel dat iedereen erg schagerijnig is maar dat valt wel mee achteraf verders vinden wij het een goede praktijk
goede telefoon dienst
geen
Waardering:
4.0 8.0
|
zeer slechte behandeling
Mijn dochter ging er heen voor een slotjes beugel, ik kreeg zwart op wit, tussen de 12 en 18 maanden, en natuurlijk een kleine uitloper in die periode kan gebeuren. Echter mijn dochter heeft nu al 42 maanden die beugel, en klaagt dat als ze er komt, er even gekeken wordt met een spiegeltje in haar mond... en hoort : ja alles zit nog vast, maak maar afspraak voor over vier weken. Geen advies over elastiekjes, een grote mond van heer paping als ze om uitleg vraagt, en een brief mee krijgt of wij als ouders die dan maar willen tekenen om de beugel eerder te laten verwijderen..... er stond in zijn behandel periode toch max 18 maanden zwart op wit. En ja mijn dochter poetst ergggg vaak haar tanden, en is er zuinig op ze wordt binnenkort 17, ik denk dat de praktijk van de heer paping er op gericht is, om binnen de 5 minuten een rekening te kunnen sturen van ongeveer 50 euro per patient, vijf stoelen op een rij, dat is per stoel. 12x 50 euro per uur,is 600 x vijf stoelen per uur is dat 3000 en dus 6x 3000 per dag, 18.000 = dat is dus het huidige rijk worden, geen leed, of compassie, maar rijk worden over andermans rug,zo denk ik dus over paping
lieve jonge vrouwtjes, die soms jankend het praktijk gedeelte verlaten, omdat ze het niet eens zijn met hun baas, maar ook niet kunnen zeggen wat ze willen, anders zijn ze hun baan kwijt vrees ik. Sorry lieve mensjes jullie zijn top.
Een gillende paping, en dan meen ik ook een gillende paping, dat heel de wachtkamer ook zich ging afvragen wat is er toch fout. En er zelfs e mail adressen werden gegeven onderling in de wachtkamer. Geen enkel rechtvaardig mens hoeft gillend en stampvoetend door een praktijk te lopen lijkt me... dat doet paping met regelmaat. Paping behandeld zijn wel of niet bevoegde mondkijkers als stront. Hij heeft totaal geen band met zijn clienten, hij loopt in een shirt wat hij kocht toen hij nog 40 kilo lichter was.
Waardering:
1.0 2.0
|
zeer tevreden
Zelf ben ik zeer te spreken over paping. Ja hij is nou eenmaal wel duidelijk dat naast zijn goede zorg...jij zelf verantwoordelijk bent voor een goede verzorging van je gebit...onderhoud aan je beugel...op tijd aandraaien...je elastiekjes draagt etc. Wanneer je dat doet ben je sneller klaar ...en soms is het wat langer dragen van een beugel beter voor je wortels. Ik zelf, mijn dochter en mijn moeder zijn in behandeling geweest en weten dat als je goed luisterd en doet wat ie zegt betreft het dragen en verzorgen van je beugel en tanden hij je zelfs complimenten geeft. Alles wat ie zegt is gewoon voor je eigen bestwil. Het gaat om het resultaat. Ik ben tevreden.
geen minpunten
Waardering:
5.0 10.0
|
klacht
ik lees hier een aantal klachten waarom dienen jullie dan geen klacht in bij de medische tuchtraad
Waardering:
1.0 2.0
|
Onbehoorlijk
Zeer onbeschofte en incommunicatieve orthodontist
?
Is onnodig grof en beledigend naar patienten. Slechte communicatie, vragen worden zeer ongeduldig beantwoord, behandelingsduur en vorderingen onduidelijk, wordt kribbig als daarnaar wordt gevraagd.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichter
Zeer (klant-)onvriendelijke orthodontist, evenals het personeel. Allemaal even chagerijnig.
-Goede telefoondienst
Heel onvriendelijk tegenover klanten en personeel. Kinderen gaan er met tegenzin naartoe. Behandeling kost zeer veel geld, en het vermoeden hangt er bij ons dan ook dat de behandeling gerekt wordt in het belang van 'geld verdienen'. Je hoort regelmatig slechte verhalen over deze orthodontist, van het verkeerd plaatsen van slotjes tot het geven van verkeerd advies wat betreft het dragen van elastiekjes. Laat daarom ook zeker een second opinion doen door een andere orthodontist in de buurt als uw kind langer dan 2,5 jaar met slotjes bij deze orthodontist zit.
Waardering:
1.0 2.0
|
De gevreesde Paping
Orthodontist Paping, zeer gevreesd bij kinderen.
-Gratis tandenborstels
-Onbeschoft tegen paciënten -Gebruikt niet altijd handschoentjes tijdens behandeling -Doet vaag over de behandelingsduur -Heel onpersoonlijke benadering -Dure orthodontist in verhouding tot de behandelingstijd -Agressief tegen kinderen -Stemming is zeer afwisseld -Gegeven advies is vaak verkeerd -Slotjes worden regelmatig fout geplaatst -Er wordt niet aangegeven hoe je ervoor staat
Waardering:
1.0 2.0

Plaats een review

In de buurt gevonden

Tandartsenpraktijk WML(8.0/10.0)0.5km
Houten - Paardenhoeve 78
Behandelingen: Mondhygiene
Soort tandarts: Tandarts, Tandartsenpraktijk
 
 
Tandheelkunde Houten Centrum(7.6/10.0)0.5km
Houten - Achterom 16b
Behandelingen: Kaakontsteking, Kronen, Wortelpuntontsteking, ...
Soort tandarts: Esthetische tandheelkunde, Parodontologie, Tandheelkunde, ...
 
 
Dentaid Benelux(8.0/10.0)1.3km
Houten - Peppelkade 56
Behandelingen: Gebitsprothese, Tandglazuur, Tandvleesproblemen, ...
Soort tandarts: Mondhygieniste, Parodontologie, Tandarts, ...
 
 
Tandartsenpraktijk De Bouw(8.0/10.0)2.4km
Houten - De Bouw 81
Behandelingen: Kiespijn
Soort tandarts: Tandarts, Tandartsenpraktijk, Tandheelkunde
 
 
Kletas(8.0/10.0)2.6km
Houten - Bosmeer 10
 
 

Plaatsen in de buurt

Bilthoven - Bunnik - Culemborg - De Bilt - Driebergen-Rijsenburg - Groenekan - Ijsselstein Ut - Nieuwegein - Vianen Ut - Zeist
Tandarts Spot is onderdeel van xind media - Privacy statement - Aanmelden voor tandartsen - Contact